Wpisy archiwalne w kategorii
Przejażdzki miejskie
Dystans całkowity: | 17562.41 km (w terenie 56.50 km; 0.32%) |
Czas w ruchu: | 1105:51 |
Średnia prędkość: | 15.70 km/h |
Maksymalna prędkość: | 64.00 km/h |
Suma podjazdów: | 4138 m |
Suma kalorii: | 186934 kcal |
Liczba aktywności: | 1070 |
Średnio na aktywność: | 16.41 km i 1h 02m |
Więcej statystyk |
Poniedziałek, 9 stycznia 2017
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
- DST 7.91km
- Czas 00:27
- VAVG 17.57km/h
- VMAX 38.00km/h
- Temperatura -7.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 6 stycznia 2017
Kategoria Przejażdzki miejskie
Na rynek i z powrotem
- DST 6.27km
- Czas 00:22
- VAVG 17.11km/h
- VMAX 31.00km/h
- Temperatura -14.5°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 5 stycznia 2017
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
Rano było -1, a wieczorem już -8. I to rozumiem, tak ma wyglądać zima.
Fotka z ul. Wywrockiego, dowodem że tak nie powinno się budować przejazdów rowerowych, Znajduje się on po prawej stronie od przejścia dla pieszych. Jak widać nawet ci co odśnieżają nie radzą sobie z takim rozwiązaniem architektonicznym.
Kilka metrów dalej po lewej stronie od kilku dni działa nowa wieża wiertnicza PGNiG.
I jeszcze widok na jeden z przejazdów rowerowych wybudowanych w ramach budżetu obywatelskiego z projektu Rowery.Rzeszow.pl.
Ul. Wyzwolenia przy skrzyżowaniu z Okulickiego. Łączy os. Andersa z os. Baranówka, dwa najbardziej liczebne osiedla w Rzeszowie.
Fotka z ul. Wywrockiego, dowodem że tak nie powinno się budować przejazdów rowerowych, Znajduje się on po prawej stronie od przejścia dla pieszych. Jak widać nawet ci co odśnieżają nie radzą sobie z takim rozwiązaniem architektonicznym.
Kilka metrów dalej po lewej stronie od kilku dni działa nowa wieża wiertnicza PGNiG.
I jeszcze widok na jeden z przejazdów rowerowych wybudowanych w ramach budżetu obywatelskiego z projektu Rowery.Rzeszow.pl.
Ul. Wyzwolenia przy skrzyżowaniu z Okulickiego. Łączy os. Andersa z os. Baranówka, dwa najbardziej liczebne osiedla w Rzeszowie.
- DST 11.98km
- Czas 00:41
- VAVG 17.53km/h
- VMAX 42.00km/h
- Temperatura -8.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 3 stycznia 2017
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
- DST 7.88km
- Czas 00:25
- VAVG 18.91km/h
- VMAX 43.00km/h
- Temperatura 0.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 31 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Sylwester na rzeszowskich bulwarach 2016/2017
Rowerowy Sylwester na świeżym powietrzu. Dojazd z moimi dziewczynami na bulwary. Miejscówka obok sceny wolna.
Parę minut po 22giej rozpaliliśmy grilla
Jak wypaliła się rozpałka na ruszcie wylądowały kiełbaski
W kameralnym gronie czekaliśmy północy.
Jak wybiła północ po małym toaście i ostrożnie wrócilismy do domów.
Za rok może jakieś ognisko na Lisiej?
Parę minut po 22giej rozpaliliśmy grilla
Jak wypaliła się rozpałka na ruszcie wylądowały kiełbaski
W kameralnym gronie czekaliśmy północy.
Jak wybiła północ po małym toaście i ostrożnie wrócilismy do domów.
Za rok może jakieś ognisko na Lisiej?
- DST 10.01km
- Czas 00:53
- VAVG 11.33km/h
- VMAX 23.00km/h
- Temperatura -4.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 29 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Do sądu i takie tam
- DST 14.08km
- Czas 00:51
- VAVG 16.57km/h
- VMAX 31.00km/h
- Temperatura 3.0°C
- Kalorie 419kcal
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 28 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
- DST 16.67km
- Czas 01:06
- VAVG 15.15km/h
- VMAX 37.00km/h
- Temperatura 2.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 23 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Z wizytą w RCKiK
Dawno nie odwiedzane miejsce. A warto gdy się ma taka możliwość.
Do kalorii dodać by pasowało jakieś 4500 jako ekwiwalent oddanej krwi.
Do kalorii dodać by pasowało jakieś 4500 jako ekwiwalent oddanej krwi.
- DST 9.70km
- Czas 00:49
- VAVG 11.88km/h
- VMAX 25.00km/h
- Temperatura 0.0°C
- Kalorie 290kcal
- Podjazdy 45m
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 20 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
- DST 8.10km
- Czas 00:25
- VAVG 19.45km/h
- VMAX 39.00km/h
- Temperatura 4.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 19 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
Dodałem na mapę nowy odcinek na Nowym Mieście.
wiem że jego powstanie w takiej lokalizacji jest dyskusyjne. Czy jest potrzeba separacji ruchu rowerowego od samochodowego w takim miejscu? Biorąc pod uwagę natężenie ruchu pieszego to raczej separacja od ruchu pieszego powinna tam wystąpić, a ruch rowerowy na zasadach ogólnych i strefa Tempo 30.
Foto z dzisiaj, wczoraj wieczorem jeden pas jezdni był całkowicie zastawiony przez parkujące samochody.
Początek od strony Podwisłocza. Krawężniki na zero, aż dziw.
Przejazd rowerowy, wykonany jak śluza typu II
Po przeciwnej stronie uliczki. Zjazd dla rowerzystów jadących od galerii handlowej
Jako że uliczka wokół bloków jest jednokierunkowa to nakaz skrętu w prawo uzasadniony. Ale czy nie warto zastosować na takich osiedlowych uliczkach kontraruchu rowerowego?
Już przy galerii widok w prawo w kierunku ul. Kopisto. Znaki po lewej stronie czyli nie obowiązują. A na nawierzchni znaki poziome P-23 mówiące o dwukierunkowości.
I widok z przeciwnej strony. Skręt w lewo za przejściem dla pieszych, czyli powinno być bezpieczniej. Pod warunkiem że Policja będzie odholowywać pojazdy parkujące bezpośrednio przed przejściem.
wiem że jego powstanie w takiej lokalizacji jest dyskusyjne. Czy jest potrzeba separacji ruchu rowerowego od samochodowego w takim miejscu? Biorąc pod uwagę natężenie ruchu pieszego to raczej separacja od ruchu pieszego powinna tam wystąpić, a ruch rowerowy na zasadach ogólnych i strefa Tempo 30.
Foto z dzisiaj, wczoraj wieczorem jeden pas jezdni był całkowicie zastawiony przez parkujące samochody.
Początek od strony Podwisłocza. Krawężniki na zero, aż dziw.
Przejazd rowerowy, wykonany jak śluza typu II
Po przeciwnej stronie uliczki. Zjazd dla rowerzystów jadących od galerii handlowej
Jako że uliczka wokół bloków jest jednokierunkowa to nakaz skrętu w prawo uzasadniony. Ale czy nie warto zastosować na takich osiedlowych uliczkach kontraruchu rowerowego?
Już przy galerii widok w prawo w kierunku ul. Kopisto. Znaki po lewej stronie czyli nie obowiązują. A na nawierzchni znaki poziome P-23 mówiące o dwukierunkowości.
I widok z przeciwnej strony. Skręt w lewo za przejściem dla pieszych, czyli powinno być bezpieczniej. Pod warunkiem że Policja będzie odholowywać pojazdy parkujące bezpośrednio przed przejściem.
- DST 13.92km
- VMAX 36.00km/h
- Temperatura 3.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze