Wykres roczny blog rowerowy Frodo907.bikestats.pl

Wycieczki

Suma kalorii:120289 kcal
Niedziela, 17 lutego 2019 Kategoria Wycieczki

Niedziela na rowerze z żoną

Niedziela, 3 lutego 2019 Kategoria Wycieczki

Miało być więcej.

Po dłóższej przerwie znowu na dwóch kółkach. Zbyt późny wyjazd wymusił skrócenie trasy. Zdrowie na więcej nie pozwala. Tereny nad zalewem to popularne tereny do aktywnego odpoczynku. Nie pozwólmy ich zniszczyć.
Poniedziałek, 12 listopada 2018 Kategoria Wycieczki

Niedziela na rowerze v.31

31 edycja Niedzieli na Rowerze. Choć ta niedziela nie zawsze jest niedzielą.  Tym razem czysto męskie grono. Ja (Daniel Heros Kunysz, Andrzej Prajsnar i Tadeusz. Ruszyliśmy 10 po 10tej. Pierwszy etap wycieczki zakończyliśmy na placu Farnym. Tam wystawiony był Dzwon Niepodległości, odlany z tytułu 100 rocznicy odzyskania niepodległości. Ufundowany został przez Samorząd Województwa Podkarpackiego. Każdy chętny mógł dzisiaj nim zadzwonić. Obok niego była wystawiona księga pamiątkowa gdzie umieściliśmy nasze wpisy. Ruszyliśmy dalej. Ostrożny wyjazd z miasta, i od ul. Lubelskiej drogami rowerowymi lub spokojnymi bocznymi uliczkami. Objechaliśmy lotnisko w Jasionce i wjechaliśmy do lasu "Bór Głogowski" Tam trasą "Czerwony Szlak Eurogalicji" dojechaliśmy do leśnego jeziorka "Solina". Tam krótki postój regeneracyjny i rozmowy na temat Rzeszowa. Jako że słoneczko coraz niżej wracamy. Jedziemy przez Wysoką Głogowską, Tajęcinę, Jasionkę i Trzebownisko. Do Rzeszowa wjeżdżamy przez ulicę Ciepłowniczą obok elektrociepłowni.. Na skrzyżowaniu z Rzecha rozdzielamy się już każdy w swoją drogę. Czy to ostatnia edycja w tym roku? Się zobaczy. Pogoda na rower jest zawsze, tylko ubranie trzeba dostosować.
Na koniec wizualizacja dzisiejszej wycieczki https://www.relive.cc/view/1960531475

Czwartek, 8 listopada 2018 Kategoria Wycieczki

Rzeszów - Markowa Kosina

Niedziela, 14 października 2018 Kategoria Przejażdzki miejskie, Wycieczki

Niedziela na 2

Jak się nie ma w głowie....

Zapomnieć portfela to się smakiem obyć trzeba. Rajd w Przeworsku opuszczony. Ale w zamian miałem możliwość oprowadzenia gości z USA po najładniejszych rowerowo miejscach w Rzeszowie i częściowo w Boguchwale. Zabiorą ze sobą piękne wspomnienia.
p.s. kampania wyborcza kolegi Daniela Kunysza do rady miasta. Okręg nr 2.

A i ja poinformuj że kandyduję do sejmiku wojewódzkiego z Listy nr 6 miejsce 4.

A wieczorem na spotkanie organizacyjne Rowery.Rzeszow.pl
Czwartek, 11 października 2018 Kategoria Wycieczki

Wieczorna "jazda" z żoną

Niedziela, 7 października 2018 Kategoria Wycieczki

II Rajd Szlakiem Bożogrobców

W 6cio osobowej grupie udaliśmy się na II Rajd Rowerowy Szlakiem Bożogrobców. Zbiórka na dworcu głównym PKP Rzeszów. Następnie Przewozami Regionalnymi pojechaliśmy do Przeworska. Okazało się że jeden z członków grupy jest przeworszczaninem z urodzenia i to on poprowadził naszą grupę miejsca startu rajdu. Jest to kościół pw. Ducha Świętego o prawach Bazyliki Mniejszej. Był główny kościół zakonu Bożogrobców w prowincji ruskiej.
Po zwiedzeniu kaplicy skrywającej replikę Grobu Pańskiego Ruszyliśmy składem kapliczek z charakterystycznym podwójnym krzyżem. Po przejechaniu około 30 km dojechaliśmy do Ujeznej. Tam ugościły nas panie z Koła Gospodyń Wiejskich pysznym bigosem. Po oficjalnym zakończeniu rajdu nasza 6 osobowa grupa rozpoczęła powrót do Rzeszowa. Jechaliśmy prze Przeworsk, Grzęskę, Świętoniową, Białobrzegi.Tam już poprowadził nasz szlak Green Velo. Po drodze minęliśmy hodowlę Danieli. Po dojechaniu do ronda Jacka Kuronia każdy z nas udał się już w swoją stronę. W sumie przejechaliśmy ponad 80 km.

Sobota, 6 października 2018 Kategoria Wycieczki

Na targi ogrodnictwa w Boguchwale

Na rynku chwila postoju na ewentualnych chętnych. Do uszu dociera obcy język, po chwili rozpoznaję braci Węgrów z Nyiregyhaza, sądząc po ubiorze jakaś drużyna sportowa. Z rynku razem z żoną ruszyliśmy 10 minut po 10tej. Zjazd nad Wisłok, kładką na drugą stronę i obok żwirowni. Kwiatkowskiego, potem Senatorska, do kładki nad Wisłokiem i byliśmy w Boguchwale. Jazda pod wiatr dała się trochę we znaki.
A na targach? Pokazy królików, sprzedaż rękodzieła i nie tylko, wyroby pszczelarskie, swojskie kiełbasy i inne produkty. Sadzonki kwiatów, krzewów i drzew. Zakupiliśmy pęczek czosnku, słoiczek miodu z propolisem i po kawałku ciasta od koła gospodyń wiejskich. Powrót do Rzeszowa przez ul. Cichą i obok ujęcia wody MPWiK w Zwięczycy. Tam obok płotu na skarpie są nowe schody, o wiele łatwiej jest teraz wspiąć się do góry. Zahaczyliśmy jeszcze o Owocowy Sad Miejski, jakieś prace obok się chyba zaczęły bo teren wyplantowany. Czyżby ZZM powiększał sad?

Sobota, 8 września 2018 Kategoria Wycieczki

Do Zabratówki

Dojazd na Rajd rowerowy Zabratówka 2018 na 100-lecie Niepodległej i kibicowanie startującym.