Informacje

  • Wszystkie kilometry: 28042.31 km
  • Km w terenie: 815.51 km (2.91%)
  • Czas na rowerze: 75d 04h 30m
  • Prędkość średnia: 15.37 km/h
  • Suma w górę: 33645 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Frodo907.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Poniedziałek, 19 grudnia 2016 Kategoria Przejażdzki miejskie

Przejażdżki miejskie

Dodałem na mapę nowy odcinek na Nowym Mieście.
wiem że jego powstanie w takiej lokalizacji jest dyskusyjne. Czy jest potrzeba separacji ruchu rowerowego od samochodowego w takim miejscu? Biorąc pod uwagę natężenie ruchu pieszego to raczej separacja od ruchu pieszego powinna tam wystąpić, a ruch rowerowy na zasadach ogólnych i strefa Tempo 30.
Foto z dzisiaj, wczoraj wieczorem jeden pas jezdni był całkowicie zastawiony przez parkujące samochody.
Początek od strony Podwisłocza. Krawężniki na zero, aż dziw.

Przejazd rowerowy, wykonany jak śluza typu II
Po przeciwnej stronie uliczki. Zjazd dla rowerzystów jadących od galerii handlowej

Jako że uliczka wokół bloków jest jednokierunkowa to nakaz skrętu w prawo uzasadniony. Ale czy nie warto zastosować na takich osiedlowych uliczkach kontraruchu rowerowego?
Już przy galerii widok w prawo w kierunku ul. Kopisto. Znaki po lewej stronie czyli nie obowiązują. A na nawierzchni znaki poziome P-23 mówiące o dwukierunkowości.
I widok z przeciwnej strony. Skręt w lewo za przejściem dla pieszych, czyli powinno być bezpieczniej. Pod warunkiem że Policja będzie odholowywać pojazdy parkujące bezpośrednio przed przejściem.
  • DST 13.92km
  • VMAX 36.00km/h
  • Temperatura 3.0°C
  • Sprzęt Romet
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa osise
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl