Poniedziałek, 19 grudnia 2016
Kategoria Przejażdzki miejskie
Przejażdżki miejskie
Dodałem na mapę nowy odcinek na Nowym Mieście.
wiem że jego powstanie w takiej lokalizacji jest dyskusyjne. Czy jest potrzeba separacji ruchu rowerowego od samochodowego w takim miejscu? Biorąc pod uwagę natężenie ruchu pieszego to raczej separacja od ruchu pieszego powinna tam wystąpić, a ruch rowerowy na zasadach ogólnych i strefa Tempo 30.
Foto z dzisiaj, wczoraj wieczorem jeden pas jezdni był całkowicie zastawiony przez parkujące samochody.
Początek od strony Podwisłocza. Krawężniki na zero, aż dziw.
Przejazd rowerowy, wykonany jak śluza typu II
Po przeciwnej stronie uliczki. Zjazd dla rowerzystów jadących od galerii handlowej
Jako że uliczka wokół bloków jest jednokierunkowa to nakaz skrętu w prawo uzasadniony. Ale czy nie warto zastosować na takich osiedlowych uliczkach kontraruchu rowerowego?
Już przy galerii widok w prawo w kierunku ul. Kopisto. Znaki po lewej stronie czyli nie obowiązują. A na nawierzchni znaki poziome P-23 mówiące o dwukierunkowości.
I widok z przeciwnej strony. Skręt w lewo za przejściem dla pieszych, czyli powinno być bezpieczniej. Pod warunkiem że Policja będzie odholowywać pojazdy parkujące bezpośrednio przed przejściem.
wiem że jego powstanie w takiej lokalizacji jest dyskusyjne. Czy jest potrzeba separacji ruchu rowerowego od samochodowego w takim miejscu? Biorąc pod uwagę natężenie ruchu pieszego to raczej separacja od ruchu pieszego powinna tam wystąpić, a ruch rowerowy na zasadach ogólnych i strefa Tempo 30.
Foto z dzisiaj, wczoraj wieczorem jeden pas jezdni był całkowicie zastawiony przez parkujące samochody.
Początek od strony Podwisłocza. Krawężniki na zero, aż dziw.
Przejazd rowerowy, wykonany jak śluza typu II
Po przeciwnej stronie uliczki. Zjazd dla rowerzystów jadących od galerii handlowej
Jako że uliczka wokół bloków jest jednokierunkowa to nakaz skrętu w prawo uzasadniony. Ale czy nie warto zastosować na takich osiedlowych uliczkach kontraruchu rowerowego?
Już przy galerii widok w prawo w kierunku ul. Kopisto. Znaki po lewej stronie czyli nie obowiązują. A na nawierzchni znaki poziome P-23 mówiące o dwukierunkowości.
I widok z przeciwnej strony. Skręt w lewo za przejściem dla pieszych, czyli powinno być bezpieczniej. Pod warunkiem że Policja będzie odholowywać pojazdy parkujące bezpośrednio przed przejściem.
- DST 13.92km
- VMAX 36.00km/h
- Temperatura 3.0°C
- Sprzęt Romet
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj